השופטת ענת ברון קיבלה מכתב איום על חייה

ישראל רובין No Comments on השופטת ענת ברון קיבלה מכתב איום על חייה

שופטת בית המשפט העליון ענת ברון קיבלה מכתב ובו איום על חייה, משמר בתי המשפט הגיש תלונה למשטרה | ראש הממשלה נתניהו: "יש לגלות אפס סבלנות כלפי כל מי שמאיים ברצח על שופטים ונבחרי ציבור כאחד"

בית המשפט העליון צילום: Lior Mizrahi/FLASH90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

משמר בתי המשפט הגיש תלונה למשטרה בעקבות מכתב איום שנשלח לשופטת בית המשפט העליון ענת ברון, כך הודיעה הבוקר הרשות השופטת. בהודעה תקיפה שהוציאה הדוברות נכתב כי "ניסיונות להלך אימים על שופטי ישראל לא ירתיעו אותם והם ימשיכו לבצע את מלאכתם ללא מורא, מכתב האיום שנשלח אל שופטת בית המשפט העליון ענת ברון, על תוכנו השפל, הוא תוצאה ישירה של הסתה נמשכת ושלוחת רסן נגד הרשות השופטת ושופטיה".

שר המשפטים אבי ניסנקורן הגיב על מכתב האיום שנשלח לשופטת ברון וכתב: "המתקפה המתמשכת על מערכת המשפט מסוכנת – ומסכנת את חוסנה של מדינת ישראל. יש שופטים בירושלים והם ימשיכו לבצע את עבודתם ללא מורא".

‏ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב בפתח ישיבת הממשלה על האיומים כנגד השופטת ואמר: "יש לגלות אפס סבלנות כלפי כל מי שמאיים ברצח על שופטים ונבחרי ציבור כאחד. רק החודש הגשתי במשטרה שלוש תלונות על איומים ברצח נגדי ונגד בני משפחתי. אני קורא למשטרה לפעול במהירות ובעוצמה כדי להדביר את נגע ההסתה – אין לו מקום בקרבנו".

ראש האופוזיציה ויו"ר יש עתיד, יאיר לפיד האשים את ראש הממשלה נתניהו באחריות לאיום וכתב "האיום על שופטת בית המשפט העליון הוא תוצאה ישירה של ההסתה שמגיעה מנתניהו. זה על שמו".

העיתונאי עמית סגל בחר לתקוף את הודעת הדוברות שמייחסת במרומז את האיום כנגד השופטת לביקורת שנשמעת לאחרונה אודות התנהלות בתי המשפט ומערכות אכיפת החוק: "דוברות הרשות השופטת' טוענת שמכתב האיום לשופטת ברון הוא פרי של 'ההסתה שלוחת הרסן' נגד שופטים. הסתה היא עבירה פלילית, ולביהמ"ש יש את הטלפון של המשטרה. אם רוצים להתלונן על משהו ספציפי שיתלוננו. הרושם שנוצר מההודעה הוא של ניסיון לרכוב על איום מכוער כדי להשתיק ביקורת לגיטימית", כתב סגל.



0 תגובות